Servis šicích strojů Janome

 

Reklamace:
E-mail: reklamace@sici-stroje-janome.cz
Tel.: +420 544 226 298

 

Vážení zákazníci,

v případě, že potřebujete řešit záruční, nebo pozáruční servis šicích strojů Janome, můžete postupovat dle standardních podmínek, tzn., že se obrátíte na svého prodejce, nebo nejbližšího partnera Janome, kde můžete uplatnit záruční, nebo běžný servis, nebo využijete servis "DOOR TO DOOR" - nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na naše náklady.

Protože kvalita strojů Janome je opravdu jedinečná, nabízí dovozce do ČR a SK společnost Strima Czech s.r.o. exkluzivní podmínky na záruční servis. Když nakupujete šicí stroje Janome u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na naši zákaznickou linku +420 544 226 298, nebo napsat na reklamace@sici-stroje-janome.cz sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte!

Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze k nám, zdarma jej opravíme a zdarma přivezeme zpět v co nejkratší době. A ještě od nás dostanete malý dárek!

A nebo můžete stroj rovnou přinést na jednu z našich poboček: Brno, Praha, Prostějov.

 

Podmínky pro udělení statusu Servis door to door

Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door

  1. V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji a vaše registrační číslo z Janome clubu (u strojů tato podmínka neplatí).
  2. Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje)
  3. Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout, a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných)
  4. Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vám bude volat přepravce.
  5. Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci.

V případě, že nebudete zastihnuti na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy opět zdarma.

V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.

 

V blízké budoucnosti na této stránce naleznete všeobecnou podporu + fórum, odkazy na manuály ke strojům a parts listy.

Používá se opensource systém OpenCart
obchodní zastoupení značky Janome, © 2017